Moje Wielkie Cygańskie Wesele 51

Videos you watch may be added to the TVs watch history and influence TV. Moje wielkie cygańskie wesele to niecodzienna okazja aby od kulis poznać życie tej często błędnie postrzeganej mniejszości narodowej.

Moje Wielkie Cyganskie Wesele Polska Newsweek Pl
Moje Wielkie Cyganskie Wesele Polska Newsweek Pl from www.newsweek.pl

Moje wielkie cygańskie wesele. Śledzą grupę Romów zamieszkujących Wielką Brytanię. Serial dokumentalny Wielka Brytania 2010 70 min Twórcy przybliżają trudno dostępny świat brytyjskich Romów. Moje wielkie cygańskie wesele 2011 My Big Fat Gypsy Wedding - informacje o filmie w bazie Filmwebpl.

Jest ona ogromna i ciężka przez co często zostawia na ciele panny młodej odciski. Portret Romów i trawelersów we współczesnej Wielkiej Brytanii. Program Dokument Moje wielkie cygańskie wesele sezon 2.

Serial dokumentalny Wielka Brytania 2011 60 min Twórcy serii przyglądają się z bliska zwyczajom i tradycjom romskich społeczności i trawelersów w Wielkiej Brytanii. Wielkie cygańskie wesele odc. Cygańskie przyjaciółki Amber i Stefanie planują podwójny ślub ale zazdrosna kuzynka nie cofnie się przed niczym by porwać wielki dzień i ukraść narzeczonego Amber.

Przyciągając przed ekran średnio 8 milionów widzów zapewniła kanałowi 25-procentowy udział w tamtejszym rynku. Dlatego skrupulatnie przygotowuje się suknię ślubną na ten dzień. 1 My Big Fat Gypsy Wedding.

Videos you watch may be added to the TVs watch history and influence TV recommendations. Miejsce na liście najpopularniejszych produkcji wyemitowanych w całej historii kanału Channel 4. 5 My Big Fat Gypsy Wedding.

Moje wielkie cygańskie wesele pokazuje organizowane z bizantyjskim rozmachem przygotowania do romskich ślubów szycie ważących 170 kg sukien oraz zmiany jakie dokonują się w nastoletnich. Choć żyją wśród nas często są spychani na margines. If playback doesnt begin shortly try restarting.


Komentar