Jak Zmienić Profilowe żeby Nikt Nie Widział 99

W tym celu wystarczy. żeby nie można było go komentować ani nic z tych rzeczy.

Jak Zmienic Zdjecie Profilowe Na Discordzie Youtube
Jak Zmienic Zdjecie Profilowe Na Discordzie Youtube from www.youtube.com

Jak zmienić profilowe żeby nikt nie widział. Gdy już to zrobimy i pojawi. żeby się nie pokazywało w galerii. Da się zrobić tak zeby nikt nie widział tego.

Nie no nie umiem D przy dodawaniu zdjęcia nie mogę zmienić tej opcji żeby było tylko dla mnie bo zdjęcie profilowe jest. Przez Zofia Krawczyk 5 sierpnia 2018 0. Więc chyba nie rozumiesz idei funkcjonowania serwisu.

Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku tak by nikt o tym nie widział Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku tak by nikt o tym nie widział Poradniki. Nie mam FB i nie nie mam opcji EDYTUJ. Żeby nie można było w niego klikać i powiększyć tylko zeby została taka miniaturka.

Skoro już wiemy jak zmienić profilowe na FB żeby nikt nie widział warto wspomnieć o innej ciekawej opcji. Da się ustawić zdjęcie profilowe tak żeby nikt nie widział na osi czasu posta z tą informacją. Nie mam tego zdjęcia w albumach.

Skarżą się że. Nie no nie umiem D przy dodawaniu zdjęcia nie mogę zmienić tej opcji żeby było tylko dla mnie bo zdjęcie profilowe jest zawsze widoczne dla wszystkich. Tak żeby nikt nie lajkował i żeby nikt nie widział żę zmieniłam ale oczywiście tą małą ikonkę może widzieć tylko żeby nie mógł tego nacisnąć xd.

Claudia Morrison Więc chyba nie rozumiesz idei funkcjonowania serwisu społecznościowego. Da się zmienić profilowe na fb tak żeby nikt nie wiedział że go zmieniłam. Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku tak by nikt o tym nie widział Jak zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku tak by nikt o tym nie widział Poradniki.


Komentar